השר גלנט בבסיס חיל האוויר "בטוח שתבצעו כל משימה"

    אבי יעקב No Comments on השר גלנט בבסיס חיל האוויר "בטוח שתבצעו כל משימה"

    שר הביטחון גלנט בשיחה עם טייסים בשירות סדיר ומילואים: ״במדינת ישראל, רעש המטוסים לעולם יהיה חזק מכל רעשי הרקע – פועל בכל האמצעים והדרכים כדי לשמור על החוסן הלאומי ולהוציא את צה״ל מתוך המחלוקת הפוליטית״.

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר ביקור בבסיס ״רמון״ של חיל האוויר. השר התקבל בביקורו על ידי מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, מפקד הבסיס אל״מ ג׳ ומפקדי הטייסות.

    שר הביטחון קיבל סקירה על הפעילויות המבצעיות, סייר בטייסות וקיים שיח עם אנשי צוות האוויר והצוותים הטכניים.

    בסיום הסיור אמר השר: "מדינת ישראל תלויה בצה״ל. למול האיומים המתעצמים למולם אנו ניצבים, חיל האוויר הוא מרכיב מרכזי ביכולת שלנו להגן על עצמנו ולתקוף את אויבינו. אנשי החיל הם נכס אסטרטגי של מדינת ישראל, המאפשרים את תפקודה התקין של מערכת הביטחון כולה, זו הסיבה שאנחנו צריכים את כולם"

    "החומה הנקראת חיל האוויר חזקה, אך קטנה. כל לבנה שנופלת מערערת את יציבות החומה, ולכן, אין לנו את הפריבילגיה שלא להתייצב למשימות, ביטחון המדינה גדול יותר מכולנו. פועל כדי לשמור על החוסן הלאומי ולהוציא את צה״ל מתוך המחלוקת הפוליטית״.

    "שימור הלכידות חשובה במיוחד גם בהליכי ההתעצמות אליהם אנו נדרשים כדי להגן על מדינת ישראל. יחד עם הרמטכ״ל ומפקד חיל האוויר, אני משוכנע כי חיל האוויר יבצע כל משימה – בשגרה ובחירום״.

    "כשר הביטחון, יש לכם גיבוי מלא ממני, יחד עם הציבור במדינת ישראל אנו מעריכים את עבודתכם וגאים בכם״.



    0 תגובות